Procedure aanvragen postadres of flexwerkplek

Het aanvragen van een postadres bij Staete Vrijdaggevoel is eenvoudig. Het is mogelijk nieuw op te richten bedrijf in te schrijven en uiteraard ook bestaande bedrijven. Voor het aanvragen van een postadres is een standaardprocedure van toepassing.

Aanlevering

  • Kopie legitimatiebewijs van de bestuurder(s) van het bedrijf;
  • Privé-adres bestuurder(s);
  • Indien beschikbaar een uittreksel Kamer van Koophandel;
  • Antwoord op de vragen van de WWFT.

Verwerking van een aanvraag

  1. Na ontvangst van alle juiste informatie en formulieren zullen wij een concept huurovereenkomst op en sturen de ter controle. Tevens ontvangt u de eerste huurfactuur inclusief de waarborg.
  2. Zodra de huurovereenkomst door u goedgekeurd is en wij de eerste betaling (factuur) hebben ontvangen zullen wij een definitie huurovereenkomst opmaken, deze ondertekenen en naar u versturen. Met deze overeenkomst kunt u zich vervolgens inschrijven bij de Kamer van Koophandel.

Verwerking van inkomende post

Belangrijk is om te weten wat wij met uw post moeten doen. Zo nu en dan ontvangt u uiteraard post op uw adres. Er zijn twee mogelijkheden:

  1. Wij openen de post voor u en sturen de post als PDF door naar u
  2. U komt de post periodiek bij het kantoor in Cuijk ophalen (maximaal binnen 14 dagen)

Post ongeopend doorsturen is niet mogelijk.

Verdere informatie

  • Waarborg = 3 maanden en ontvangt u terug (lees hier de procedure) op uw rekening na uitschrijving van het adres ‘De Nieuwe Erven 3, 5431 NV Cuijk’ bij de Kamer van Koophandel;
  • Betalingen dienen overgemaakt te worden van een bankrekening van de juiste bedrijfsnaam of bestuurder van van de organisatie;
  • Bij 2 maanden huurachterstand zullen wij uw bedrijf uitschrijven van ons adres en dit direct kenbaar maken bij de KvK en belastingdienst.