Het aanvragen van een postadres/flexwerkplek bij Staete Vrijdaggevoel is eenvoudig. Het is mogelijk nieuw op te richten bedrijf in te schrijven en uiteraard ook bestaande bedrijven. Voor het aanvragen van een postadres/flexwerkplek is een standaardprocedure van toepassing.
Aanlevering
- Kopie legitimatiebewijs van de bestuurder(s) van het bedrijf;
- Privé-adres bestuurder(s);
- Indien beschikbaar een uittreksel Kamer van Koophandel;
- Wat wilt u dat wij met uw post doen (zie kopje ‘verwerking van inkomende post’)?
- Antwoord op de vragen van de WWFT;
- Een IBAN nummer, de eerste factuur (met de waarborg) dient men zelf over te maken en vervolgens is voor een postadres een automatische incasso verplicht.
Verwerking van een aanvraag
1. Na ontvangst van alle juiste bovenstaande informatie zullen wij de eerste huurfactuur inclusief de waarborg aan u versturen. U kunt uw eerste betaling in orde maken,
2. Na betaling van de eerste factuur ontvangt u een (concept) huurovereenkomst via onze digitale portal. U kunt de overeenkomst bekijken en direct digitaal ondertekenen.
3. Zodra de huurovereenkomst door u goedgekeurd en digitaal getekend is zullen wij een definitie huurovereenkomst opmaken door u een ondertekende overeenkomst retour te mailen. Vanaf nu mag u zich bewoner van Staete Vrijdaggevoel noemen. Wij heten u van harte welkom. Met deze definitie overeenkomst kunt u tevens een adreswijziging bij de Kamer van Koophandel doorgeven. Hiervoor gebruikt u het wijzigingsformulier van de Kamer van Koophandel.
Verwerking van inkomende post
Belangrijk is om te weten wat wij met uw post moeten doen. Zo nu en dan ontvangt u uiteraard post op uw adres. Er zijn twee mogelijkheden:
1. Wij openen de post voor u en sturen de post als PDF door naar u
2. U komt de post periodiek bij het kantoor in Cuijk ophalen (maximaal binnen 14 dagen)
Post ongeopend doorsturen is niet mogelijk.