Inloggen & reageren: AVG omgeving

Postverwerkingstatus

Voor iedere klant van een zakelijk inschrijfadres hebben we een eigen klantomgeving aangemaakt. Dit is onze speciale AVG omgeving. In deze AVG omgeving kun je alle inkomende post zien bestemd voor jouw bedrijf of bedrijven. Ons streven is om op werkdagen inkomende post te dezelfde dag te verwerken. Inkomende post in het weekeinde verwerken we op maandag. De AVG-omgeving is dus echt in 99% van alle gevallen actueel.

Momenteel zijn er achterstanden. Niet alle post van alle klanten is momenteel online beschikbaar. Indien men post verwacht en de post is nog niet beschikbaar, dan kan het zijn dat de post nog niet verwerkt is. Wij ervaren momenteel problemen met het online verwerken van online poststukken. Deze update is van 19-02-2024 om 09:00. Wij verwachten op 21-02-2024 (later die dag) weer volledig bij te zijn.

Footer Staete Vrijdaggevoel
In de footer staat ook altijd een link naar de AVG online postverwerking omgeving. Ook op deze pagina staat onderaande footer en kun je direct naar de AVG omgeving gaan.

Wachtwoord vergeten?

Je kunt zelf een nieuwe wachtwoord aanvragen. Dit kun je doen door op deze link te klikken.

Post laten doorsturen?

Gebruik de doorstuurservice en koop online tegoed voor het doorsturen van brieven of pakketten.

Let op: reageer altijd in de AVG-omgeving

Reactie via de AVG omgeving

Reageer nooit direct op de notificatie-email in of via jouw e-mailbox

Het wil af en toe gebeuren dat gebruikers e-mailen/reageren door te reageren op de notificatie dat er een poststuk klaar staat. Men reageert dan met een e-mailbox vanuit hun eigen e-mailomgeving op de notificatie. Let op: deze e-mails worden niet gelezen en komen terecht bij een no-reply e-mailadres.

Reageer daarom altijd via de button 'reageren' onder een bestand in de AVG-omgeving en reageer nogmaals nooit op de notificatie dat er een poststuk klaar staat. Reacties direct verzonden naar het notificatie e-mailadres worden niet gelezen.