Veelgestelde vragen (FAQ)

Op deze pagina staat informatie over veelgestelde vragen over diverse onderwerpen binnen Vrijdaggevoel. We hebben een pagina voor bewoners (dat is deze pagina) en een pagina specifiek voor een KvK postadres. Lees hieronder meer over. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je van harte.

Wanneer is deze FAQ voor toepassing?

Deze FAQ of ook wel veelgestelde vragen zijn alleen van toepassing voor bestaande klanten of bezoeker. Je zult hier geen vragen vinden die betrekking hebben op bepaalde procedures voor inschrijvingen of ook andere zaken als je nog geen klant bent. Nieuwe klanten adviseren wij direct te kijken op de pagina van de desbetreffende dienst.

Vestigingsadres KvK

FAQ

Kantoren & werken

FAQ

Vergaderen & scholing

FAQ

Vestigingsadres KvK (KvK postadres)

FAQ: KvK postadres

Facturen

Facturen bij bij Vrijdaggevoel worden automatisch door ons systeem aangemaakt en verstuurd. Zorg dus dat het e-mailadres info (at) vrijdaggevoel.nl toegevoegd is aan je vertrouwde e-mailadressen en dat de mails niet in je SPAM-map terecht komen. Controleer in de eerste maanden bij het starten van huren bij Staete Vrijdaggevoel ook begin van iedere maand je SPAM-box. De werkwijze van Vrijdaggevoel en het versturen van facturen is als volgt:

INCASSO
Je ontvangt de factuur tussen de 15 en 20 dagen voor de volgende periode. De factuur zal enkele dagen voor de nieuwe huurperiode geïncasseerd worden.

OVERBOEKING
De factuur ontvang je 1 maand voor het verstrijken van de volgende periode. Je hebt in principe na ontvangst van de factuur 1 maand de tijd je factuur te betalen. Zorg wel dat de factuur betaald is voor het begin van de periode.

Poststukken/brieven

Indien men ingeschreven staan met zijn/haar bedrijf bij de Kamer van Koophandel op het adres van Staete Vrijdaggevoel, kan het uiteraard gebeuren dat je post ontvangt. Wij digitaliseren alle post. bewaren post 31 dagen en als je wilt kunnen wij post doorsturen of je kan het ophalen. Centraal in het pand is het PostNL postkantoor gesitueerd. Post zal daar verzameld en bewaard worden. Tijdens de openingstijden van het postkantoor kan je de post zelf daar ophalen.

Incasso bij Rabobank

Als je bankiert bij de Rabobank en per maandelijkse incasso wenst te betalen, dan dien je Staete Vrijdaggevoel te accepteren als incassant. Je kan op de website van de Rabobank lezen hoe je dat kan doen.

Wanneer behoor je tot "vestigingsadres KvK" bij Vrijdaggevoel?

Je zakelijk inschrijfadres, virtual office, KvK postadres of zakelijk registratieadres hebt voor bij de Kamer van Koophandel
Je niet wekelijks op locatie bent bij Staete Vrijdagegevoel

Entiteiten code beleid


Vrijdaggevoel werkt in de AVG-omgeving met een entiteiten code beleid. Hiermee kunnen wij altijd een goede en duidelijk service blijven geven in het belang van alle klanten. Bekijk hoe het

entiteiten code beleid werkt.

Annuleren / opzeggen KvK postadres


Wil jij jouw KvK postadres overeenkomst met Vrijdaggevoel opzeggen? Hiervoor zijn enkele spelreggels die ook zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. Bekijk hoe je kan opzeggen op de opzegpagina.

Kantoren & werken

FAQ: Kantoren & werken

Toegang tot Vrijdaggevoel Cuijk

Gebruikers van virtuele kantoren / KvK postadressen en flexplekken kunnen Staete Vrijdaggevoel betreden tijdens kantooruren. Hierbij hanteren wij dezelfde openingstijden als die bij de PostNL postbussen. Bij deze twee opties krijgt men namelijk geen eigen sleutels tot het pand.

Gebruikers van een gedeelde kantoren en eigen kantoren hebben 24/7 toegang tot het pand met een eigen sleutel en alarmcombinatie.

Gebruikers van vergaderruimtes en scholingsruimtes hebben in principe toegang van 8:00 tot 23:00. Dit is in overleg met Staete Vrijdaggevoel. Wil je graag een vergaderruimte of scholingsruimte huren? Bekijk dan ook eens onze vergader- & scholingsmogelijkheden.

Roken in het pand

Ten overvloede om wellicht te benoemen. Vrijdaggevoel is een openbaar pand. Roken in het pand is ten strengste verboden.

Parkeren rondom het pand in Cuijk

Iedereen die komt naar Vrijdaggevoel in Cuijk is van harte welkom. Mensen die enkele uren blijven vragen wij vriendelijk de auto aan de zijkanten (dus niet voor de hoofdingang) te parkeren. Vrijdaggevoel beschikt over 26+ parkeerplaatsen aan de zijkanten van het gebouw. Als personen die enkele uren blijven de auto aan de zijkanten parkeren blijft er voor de hoofdingang plaats voor klanten (voor van de bewoners) en houden wij het parkeerbeleid onder controle.

Facturen

Vrijdaggevoel verstuurd maandelijks facturen. Deze facturen worden automatisch door ons systeem aangemaakt en verstuurd. Zorg dus dat het e-mailadres info (at) vrijdaggevoel.nl toegevoegd is aan je vertrouwde e-mailadressen en dat de mails niet in je SPAM-map terecht komen. Controleer in de eerste maanden bij het starten van huren bij Staete Vrijdaggevoel ook begin van iedere maand je SPAM-box. Vrijdaggevoel verstuurd de facturen als volgt:

1 januari: periode februari
1 februari: periode maart
1 maart: periode april
1 april: periode mei
1 mei: periode juni
1 juni: periode juli
1 juli: periode augustus
1 augustus: periode september
1 september: periode oktober
1 oktober: periode november
1 november: periode december
1 december: periode januari

Je hebt in principe na ontvangst van de factuur 1 maand de tijd je factuur te betalen. Zorg wel dat de factuur betaald is voor het begin van de maand.

Reserveren, wijzigen of annuleren van werkplek of vergaderruimte

Wil je een vergaderruimte of een werkplek/flexplek reserveren? Dat kan uiteraard. In principe is het systeem volledig geautomatiseerd. Met het e-mailadres dat je destijds hebt doorgegeven voor je facturatie kan je een account aanmaken. Een account aanmaken doe je in principe door voor het eerst te reserveren. Na de reservering heb je gelijk een account. Staete Vrijdaggevoel moet je eerste aanvraag handmatig goedkeuren. Vervolgens kan je direct zelf je reserveren. De reservering zal door het systeem gelijk goedgekeurd worden. Het reserveren is verplicht om te zorgen dat er duidelijkheid is welke ruimtes wanneer bezet of beschikbaar zijn.

Waarborg

Bij Vrijdaggevoel is voor de meeste interne diensten een waarborg van toepassing. De waarborg is een geldsom tegen mogelijke schade die hij aan de gehuurde eigendom of onbetaalde rekeningen te kunnen inhouden. Vrijdaggevoel heeft een voorrecht op de waarborg bij eventuele schadevorderingen als de huurder zijn verplichtingen niet nakomt.

Procedure/checklist voor het retour ontvangen van een (eventuele) waarborg:

1. Eventuele sleutels dienen ingeleverd bij de Vrijdaggevoel (alleen van toepassing bij huur kantoorruimte);
2. Eventuele alarm-tags dien ingeleverd te zijn bij Vrijdaggevoel (alleen van toepassing bij huur kantoorruimte);
3. Indien niet anders besproken, dient de gehuurde kantoorruimte leeg en weer in originele staat opgeleverd te zijn (alleen van toepassing bij huur kantoorruimte);
4. Alle openstaande rekeningen dienen voldaan te zijn;
5. Het bedrijf moet uitgeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel van het adres ‘De Nieuwe Erven 3 – 5431 NV Cuijk’.

Wanneer behoor je tot "kantoren & werken" bij Vrijdaggevoel?

Je hebt een vaste kantoorruimte die huurt bij State Vrijdaggevoel
Je bent werknemer bij een van de bedrijven die een vaste kantoorruimte huurt bij Staete Vrijdaggevoel
Je bent co-worker of flexwerker en je bent minimaal 1 dag in de week fysiek aan in co-working / flexruimte van Staete Vrijdaggevoel

Vergaderen & scholing

FAQ: Vergaderen & scholing

Mijn account op Vrijdaggevoel

Bij Vrijdaggevoel krijgen bewoners en gebruikers van vergaderruimtes een account. Dit account is gekoppeld aan een e-mailadres. Met een e-mailadres kan jezelf een account aanmaken. Het account kan twee statussen hebben. Allereerst het basisaccount, dit is een account dat we aanmaken zodra je voor het eerst een reservering doet via ons reserveringsformulier. Het verschil is dat je met dit account niet direct goedkeuring hebt voor je reservering. Vervolgens kunnen wij je account ook upgraden tot een bewoners en gebruikers account. Hiermee kan je direct reserveren en zijn je reserveringen direct goedgekeurd :-).

Wat kan je allemaal doen / inzien met je account?

- Alle facturen van Vrijdaggevoel;
- Openstaande facturen;
- Een vergaderruimte reserveren;
- Een gereserveerde vergaderruimte annuleren;
- Een flexplek reserveren; en
- Een gereserveerde flexplek annuleren.

Melden in centrale hal

Gasten van Staete Vrijdaggevoel dienen zich bij in de hal bij het PostNL punt op de begane grond te melden in verband met het calamiteitenprotocol.

Verlies en beschadigingen

Beschadigingen toegebracht aan eigendommen aan gebouw van Staete Vrijdaggevoel, die direct of
indirect worden door huurder of gasten van huurder worden aan de huurder in rekening
gebracht. Staete Vrijdaggevoel stelt zich niet aansprakelijk voor het zoekraken van persoonlijke
eigendommen van huurders en/of gasten.

Tarieven

Alle genoemde tarieven zijn excl. btw. Betalingstermijn is binnen 31 dagen na factuurdatum. Elke aanvraag wordt individueel beoordeeld; Vrijdaggevoel behoudt zich het recht voor om een vooruitbetaling/borg te vragen.

Personele bezetting

Op werkdagen is er altijd bezetting van 8.30 – 18:00. Buiten deze tijden is er op verzoek iemand aanwezig. Wij proberen dit altijd kosteloos te doen. Lukt dat niet, dan zijn de kosten hiervoor € 35,00 per uur.

Wanneer behoor je tot "vergaderen & scholing" bij Vrijdaggevoel?

Je een vergader- of scholingsruimte hebt gehuurd en je verder niet tot vaste huurder bij Staete Vrijdaggevoel behoort
Je les krijgt (je bent dus student) in een van de leslokalen van Staete Vrijdaggevoel
Je bij een vergadering of bijeenkomst aanwezig bent die iemand anders gaat organiseren bij Staete Vrijdaggevoel

Staat je vraag er echt niet bij?

We doen ons uiterste best alle vragen die vaak te stellen hier te beantwoorden. Staat je vraag er niet bij.

Bel ons tijdens kantooruren. Wij beantwoorden graag je vragen. Maak de juiste keuze in het keuzemenu. Hiermee kunnen wij jou snel en goed helpen. Dit voorkomt ongemak. 


Je kan ook gebruik maken van de chat. Die kan men rechtsonder in de website vinden. De chat is dagelijks meer dan 16 uur actief en je hebt binnen enkele minuten antwoord!


Tenslotte kan je ons mailen. Gebruik het contactformulier op deze pagina. Wij reageren tijdens kantooruren doorgaans binnen 24 uur.

Stel hier jouw vraag...