Veelgestelde vragen (FAQ)

Op deze pagina staat informatie over veelgestelde vragen over diverse onderwerpen binnen Vrijdaggevoel. Lees hieronder meer over.

Algemene zaken

Mijn account op Vrijdaggevoel

Bij Vrijdaggevoel krijgen bewoners en gebruikers van vergaderruimtes een account. Dit account is gekoppeld aan een e-mailadres. Met een e-mailadres kan jezelf een account aanmaken. Het account kan twee statussen hebben. Allereerst het basisaccount, dit is een account dat we aanmaken zodra je voor het eerst een reservering doet via ons reserveringsformulier. Het verschil is dat je met dit account niet direct goedkeuring hebt voor je reservering. Vervolgens kunnen wij je account ook upgraden tot een bewoners en gebruikers account. Hiermee kan je direct reserveren en zijn je reserveringen direct goedgekeurd :-).

Wat kan je allemaal doen / inzien met je account?

  • Alle facturen van Vrijdaggevoel;
  • Openstaande facturen;
  • Een vergaderruimte reserveren;
  • Een gereserveerde vergaderruimte annuleren;
  • Een flexplek reserveren en
  • Een gereserveerde flexplek annuleren.

Dagelijkse zaken

Toegang tot Vrijdaggevoel Cuijk

Gebruikers van virtuele kantoren en flexplekken kunnen Staete Vrijdaggevoel betreden tijdens kantooruren. Hierbij hanteren wij dezelfde openingstijden als die bij de PostNL postbussen. Bij deze twee opties krijgt men namelijk geen eigen sleutels tot het pand.

Gebruikers van een gedeelde kantoren en eigen kantoren hebben 24/7 toegang tot het pand met een eigen sleutel en alarmcombinatie.

Gebruikers van vergaderruimtes en scholingsruimtes hebben in principe toegang van 8:00 tot 23:00. Dit is in overleg met Staete Vrijdaggevoel. Wil je graag een vergaderruimte of scholingsruimte huren? Bekijk dan ook eens onze vergader- & scholingsmogelijkheden.

Roken in het pand

Ten overvloede om wellicht te benoemen. Vrijdaggevoel is een openbaar pand. Roken in het pand is ten strengste verboden.

Parkeren rondom het pand in Cuijk

Iedereen die komt naar Vrijdaggevoel in Cuijk is van harte welkom. Mensen die enkele uren blijven vragen wij vriendelijk de auto aan de zijkanten (dus niet voor de hoofdingang) te parkeren. Vrijdaggevoel beschikt over 20+ parkeerplaatsen aan de zijkanten van het gebouw. Als personen die enkele uren blijven de auto aan de zijkanten parkeren blijft er voor de hoofdingang plaats voor klanten (voor van de bewoners) en houden wij het parkeerbeleid onder controle.

Reserveren, wijzigen of annuleren van werkplek of vergaderruimte

Wil je een vergaderruimte of een werkplek/flexplek reserveren? Dat kan uiteraard. In principe is het systeem volledig geautomatiseerd. Met het e-mailadres dat je destijds hebt doorgegeven voor je facturatie kan je een account aanmaken. Een account aanmaken doe je in principe door voor het eerst te reserveren. Na de reservering heb je gelijk een account. Lees ook direct de informatie hierboven bij ‘Mijn account op Vrijdaggevoel‘. Staete Vrijdaggevoel moet je eerste aanvraag handmatig goedkeuren. Vervolgens kan je direct zelf je reserveren. De reservering zal door het systeem gelijk goedgekeurd worden. Het reserveren is verplicht om te zorgen dat er duidelijkheid is welke ruimtes wanneer bezet of beschikbaar zijn.

Werkwijze / procedure

Waarborg

Bij Vrijdaggevoel is voor de meeste (lees: alle) diensten een waarborg van toepassing. De waarborg is een geldsom tegen mogelijke schade die hij aan de gehuurde eigendom of onbetaalde rekeningen te kunnen inhouden. De waarborg is in het algemeen bepaald op twee maanden van de startende huurprijs. Vrijdaggevoel heeft een voorrecht op de waarborg bij eventuele schadevorderingen als de huurder zijn verplichtingen niet nakomt.

Procedure/checklist voor het retour ontvangen van een (eventuele) waarborg:

  1. Eventuele sleutels dienen ingeleverd bij de Vrijdaggevoel (alleen van toepassing bij huur kantoorruimte);
  2. Eventuele alarm-tags dien ingeleverd te zijn bij Vrijdaggevoel (alleen van toepassing bij huur kantoorruimte);
  3. Indien niet anders besproken, dient de gehuurde kantoorruimte leeg en weer in originele staat opgeleverd te zijn (alleen van toepassing bij huur kantoorruimte);
  4. Alle openstaande rekeningen dienen voldaan te zijn;
  5. Het bedrijf moet uitgeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel van het adres ‘De Nieuwe Erven 3 – 5431 NV Cuijk’.

Facturen

Vrijdaggevoel verstuurd maandelijks facturen. Deze facturen worden automatisch door ons systeem aangemaakt en verstuurd. Zorg dus dat het e-mailadres info (at) vrijdaggevoel.nl toegevoegd is aan je vertrouwde e-mailadressen en dat de mails niet in je SPAM-map terecht komen. Controleer in de eerste maanden bij het starten van huren bij Staete Vrijdaggevoel ook begin van iedere maand je SPAM-box. Vrijdaggevoel verstuurd de facturen als volgt:

1 januari versturen wij de factuur februari
1 februari versturen wij de factuur voor maart
1 maart versturen wij de factuur voor april
1 april versturen wij de factuur voor mei
1 mei versturen wij de factuur voor juni
1 juni versturen wij de factuur voor juli
1 juli versturen wij de factuur voor augustus
1 augustus versturen wij de factuur voor september
1 september versturen wij de factuur voor oktober
1 oktober versturen wij de factuur voor november
1 november versturen wij de factuur voor december
1 december versturen wij de factuur voor januari

Je hebt in principe na ontvangst van de factuur 1 maand de tijd je factuur te betalen. Zorg wel dat de factuur betaald is voor het begin van de maand.

Poststukken/brieven

Indien men ingeschreven staan met zijn/haar bedrijf bij de Kamer van Koophandel op het adres van Staete Vrijdaggevoel, kan het uiteraard gebeuren dat je post ontvangt. Centraal in het pand is het PostNL postkantoor gesitueerd. Post zal daar verzameld en bewaard worden. Tijdens de openingstijden van het postkantoor kan je de post zelf daar ophalen.